یونیورسل پیس فیڈریشن کی جانب سے کامل اورات نائٹ پروگرام کا انقاد

0
79

یونیورسل پیس فیڈریشن کی جانب سے کامل اورات نائٹ پروگرام کا انقاد….
آسٹریا ویانا ………رپورٹ: محمد عامر صدیّق
آسٹریا کے شہر ویانا میں( UPF)Universal Peace Federation)یونیورسل پیس فیڈریشن کی جانب سے کامل اورات نائٹ پروگرام کا انقاد کیا گیا جس میں دنیا بھر کے مختلف ممالک کے لوگوں نے شرکت کی.خصوصی طور پر ( UPF)Universal Peace Federation)یونیورسل پیس فیڈریشن کے پریسڈنٹ پیٹر ھیڈر (Peter Haider)،
ڈنیلا لیبر ورتھ (Daniela Lieberwirth)،پاکستان سے جناب آفتاب سیفی عظیمی،محمدعامرصدیّق(ایڈوکیٹ). السبت قوق (Mag.Elisabeth cook)،سونیا حبمان (Sonja Hubmann)،جون فوکس (John Fox) شامل تھے اس موقع پر کامل اورات کے بارے میں بتایا گیا.کامل اورات منگولوں کی ایک شاخ ہے، جن کی قدیم آبادیوں نے قازقستان، روس، منگولیا اور چین کے موجودہ حصوں میں تقسیم کیا.

چین میں 1368 ء میں منگول یوآن خاندان کے خاتمے کے بعد، اوارٹس نے کھالہ منگولوں کے خلاف ایک زبردستی افسوس کا اظہار کیا، چینی منگ خاندان (1368-1644) اور منچس جنہوں نے چین میں 1644 میں قنگ خاندان قائم کیا. 400 سال تک اویرات نے اندرونی منگولیا اور بیرونی منگولیا دونوں پر غلبہ اور کنٹرول کے لئے فوجی جدوجہد کی. جدوجہد 1757 میں ختم ہوگئی جس کے ساتھ ژوننگیریا کے اویرات کی شکست؛ وہ قنگ (ویشیا، 1970: 502-541) پر ویشیا سے لڑنے کے لئے منگول گروپوں کے آخری تھے.اس 400 سالہ دور کے شروع میں، مغرب منگول نے خود کو چار اوور کے طور پر نامزد کیا. اتحاد نے چار بڑے مغربی منگول قبیلے پر مشتمل ہے: خشوت، چاروس، تورغوت اور دبرب. مجموعی طور پر، چار اوور نے منگولوں کو متبادل کے طور پر اقتدار کی تلاش کی، جو جنگی خانہ گنجیز خان تھے. چار اوات نے پڑوسیوں کے قبیلے یا ٹکڑے ٹکڑوں کو بعض وقت میں شامل کیا، اس لئے اتحادیوں کی تشکیل میں بہت زیادہ توازن پیدا ہوا، بڑے قبیلوں کے ساتھ چھوٹے افراد کو غلبہ یا جذب کیا گیا. کنفیڈریشن سے تعلق رکھنے والے چھوٹے قبائلیوں میں خرگوش، زخچین، بائیڈس اور منگل شامل تھے.ایک روایتی کامل ہتھیار. کمال یٹ، جس نے ایک گہرائی کہا، ایک گول، پورٹیبل، خود کی حمایت کی ساخت ہے جس میں لکڑی کی دیواریں، رفیرز، چھت کی انگوٹی، محسوس کرنے اور کشیدگی کے بینڈوں کو محسوس کیا گیا تھا.ایک ساتھ مل کر، یہ کوہاڈ قبائلیوں نے مغربی اندرونی ایشیا کے گھاس پہاڑیوں کو، موجودہ مشرقی قازقستان میں جھیل بلخش کے درمیان اور موجودہ منگولیا کے موجودہ شمال کے شمال میں جھیل بعیل کے درمیان. انہوں نے اپنے گریوں کو گھیر لیا اور مویشیوں کی بھیڑوں، بھیڑوں کی بھیڑیاں، گھوڑوں، گدیوں اور اونٹوں پر رکھی.آخر میں خصوصی موسیقی بجائی گی جو مایق کے لوگ خصوصی گاتے ہیں.( UPF)Universal Peace Federation)یونیورسل پیس فیڈریشن کے پریسڈنٹ پیٹر ھیڈر (Peter Haider) نے آخر میں تمام لوگوں کا پروگرام میں آنے کا شکریہ ادا کیا .

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here