کوریائی آزادی تحریک کے 100 سال” یونیورسل پیس فیڈریشن کی جانب سے پروگرام کا انقاد

0
67

“کوریائی آزادی تحریک کے 100 سال” یونیورسل پیس فیڈریشن کی جانب سے پروگرام کا انقاد..
آسٹریا ویانا ………رپورٹ: محمد عامر صدیّق
یونیورسل پیس فیڈریشن کی جانب سے سیول میں عالمی سربراہی اجلاس 2019 کی رپورٹ کے ساتھ “کوریائی آزادی تحریک کے 100 سال” پر ایک پروگرام کا انقاد..
آسٹریا کے شہر ویانا میں( UPF)Universal Peace Federation)یونیورسل پیس فیڈریشن کی جانب سے سیول میں عالمی سربراہی اجلاس 2019 کی رپورٹ کے ساتھ “کوریائی آزادی تحریک کے 100 سال” پر ایک پروگرام کا انقاد کیا گیا جس میں دنیا بھر کے مختلف ممالک کے لوگوں نے شرکت کی.خصوصی طور پر ( UPF)Universal Peace Federation)یونیورسل پیس فیڈریشن کے پریسڈنٹ پیٹر ھیڈر (Peter Haider) چیف گیسٹ مسٹر مارٹین پٹز . (Mr Martin Putz)،مس سوزی وانگ (Ms. Suzie Wong)،مس ہیتھر فوقوش Ms. Heather Wokusch اور ،پاکستان سے جناب آفتاب سیفی عظیمی،محمدعامرصدیّق(ایڈوکیٹ).شامل تھے اس موقع پر جنوبی کوریا کے بارے میں مقررین نے بات کرتے ہوئے بتایا،ساؤل، جنوبی کوریا میں 8 فروری سے 11 فروری کو

منعقد ہونے والی “امن، سلامتی اور انسانی ترقی” پر عالمی سربراہی اجلاس 2019. ہوا جس میں 110 اقوام متحدہ کے 40 موجودہ اور سابق سربراہ ریاست اور حکومت سمیت 1200 شرکاء شامل تھے. موجودہ اور سابق سربراہ ریاستوں کی نئی ایسوسی ایشن قائم کرنے کے لئے ایک قرارداد منظور کی گی تھی، حکومت اور دنیا کے رہنماؤں کو سلامتی کے لئے بین الاقوامی سمیٹ کونسل آف (آئی ایس سی) کے طور پر امن پارلیمنٹ کے سلامتی برائے بین الاقوامی تنظیم (IAPP) کے ساتھ کنسرٹ میں کام کرنے کے طور پر جانا جاتا ہے، امن اور ترقی کے لئے بین الاقوامی تنظیم (آئی اے پی ڈی) اور امن کے لئے روایتی حکمرانوں کی بین الاقوامی تنظیم (آئی اے ٹی پی). تیسرا سورج امن انعام ویرس ڈیری، خاتون جینیاتی بدقسمتی کے خاتمے کے لئے لڑنے والے انسانی حقوق کے کارکن اور زرعی بدعت کے ذریعہ افریقہ کی ترقی اور اچھے حکمران کو فروغ دینے میں ان کے کام کے لئے ڈاکٹر اکونومی اڈییسینا. Segye Ilbo اور واشنگٹن ٹائمز نے “سی کورین کورینولا میں امن” پر ایک اجلاس کی میزبانی کی. لی نیک یون، کوریا کے وزیر اعظم، آرٹ. ہن. سٹیفن ہارپر، کینیڈا کے وزیراعظم (2006-2015)، پارلیمان، اور دیگر حکام اور فوجی اور سیاسی ماہرین.شامل تھے ( UPF)Universal Peace Federation)یونیورسل پیس فیڈریشن کے پریسڈنٹ پیٹر ھیڈر (Peter Haider) نے آخر میں تمام لوگوں کا پروگرام میں آنے کا شکریہ ادا کیا .

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here